Volgers

woensdag 25 juni 2014

Haken

Hallo allemaal,
Gelukkig zijn de problemen met de bloglijst opgelost, en kan ik weer bij jullie op het blog kijken.
Geen idee wat het probleem was, zo goed ben ik niet op de pc.

Ik wilde jullie wat projecten laten zien waar ik mee bezig ben geweest.
En ja, er was weer een haaknaald en een bol wol voor nodig.

Dit was een heel leuk project om te doen. Geen idee waar ik het patroon vandaan heb, maar het was erg leuk om te doen. En ik kwam een beetje van mijn restjes wol af. Heeft inmiddels al een nieuw baasje gekregen, we hadden pas weer een markt, en hij heeft nog geen half uur op de kraam gestaan, en toen was hij al weg.

En dit was het volgende project, een sleutel hoesje. De kleuren zijn een beetje licht op de foto. In het echt is het veel donkerder.

En het sprei begint ook lekker op te schieten. Nog 6 rijen en een rand, en dan is dit project ook klaar.


11 opmerkingen:

  1. Hey Cora, die markt heeft wel veel succes zo te zien. Ik mag het geloven als ik je mooie creaties zo zie. De hond lijkt op een teckeltje en ben ik helemaal weg van. Geen wonder dat hij direct weg was! Mooi! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cora, je bent lekker bezig zeg! Leuk hondje en logisch dat die snel weg was. Je kleed wordt ook erg mooi en je sleutelhoesje vind ik een erg leuk idee.
    Groetjes,Trees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het begint echt een beetje een verslaving te worden. En dan doen media als Pinterest en Welke.nl er ook niet goed aan, als je last hebt van een haakverslaving........
      Ik zie zoveel leuke dingen die ik nog wil maken, dat ik minstens 100 zou moeten worden..

      Verwijderen
  3. Het haken heeft je te pakken. Leuke teckel is dat zeg. De sprei vind ik ook erg mooi. Wel een heel werk zo te zien. Het sleutelhoesje is ook leuk. Doet me wel wat denken aan een kerstklokje.Misschien kun je die maken door hem een stuk kleiner te haken?
    En er staan inderdaad héél veel leuke dingen die je kunt haken op internet. Dan heb je helemaal tijd te kort. Ik was laatst aan het zoeken naar patronen van gehaakte tasjes voor een meisje. Toen kwam ik ook allerlei leuks tegen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een heel werk, die sprei. Ruim 360 vierkantjes. Maar elke dag een vierkantje, dan zie je de sprei gewoon groeien.
      En nog bedankt voor je tip over het klokje. Weer wat erbij op de te doenlijst.

      Verwijderen
  4. Je gaat lekker, Cora, het ziet er allemaal goed uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik verveel me ook me ook absoluut niet. Wou soms dat er meer uren in een dag zaten.....

      Verwijderen
  5. Ook ik had last van problemen met mijn bloglijst, hij gaf elke keer maar 1 item weer. Maar ook hier is het opgelost, dus ik vermoed dat het in blogspot zelf zat.
    Leuke dingen heb je gehaakt, creatief hoor! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh whow Cora, wat heb je toch een leuke dingen gehaakt. Ook jij bent lekker bezig hoor. Ik geniet altijd zo van je posts met al dat moois.
    Groetjes daar.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjonge, wat ben jij lekker bezig zeg!
    heel mooi gedaan al dat haakwerk. Geen blaren gekregen??
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, nee hoor GerJanne geen last van blaren. Wel iets last van mijn polsen. Maar sinds ik op het net een andere manier van haaknaald vasthouden zag ( de meshoudersmanier) is dat ook een stuk minder. Dus ik blijf toegeven aan mijn verslaving......

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.